Szukaj na tym blogu

8 września 2012

Wygrałem w Lotto 4 miliony zł

Nie dokładnie tyle - kwotę, która po odliczeniu wszystkich podatków, opłat, prowizji i innych wszechobecnych procentów dała nieco ponad 4 miliony PLN. Co z nimi zrobię? Połowę (lub mniej) wydam na nowy dom, rzeczy o których zawsze marzyłem, i gdyby nie wygrana pewnie do końca życia zostałyby marzeniami, kupię nowoczesne wyposażenie domu i pozwolę sobie na kilka nowinek elektronicznych. Znajdę aukcję z gitarą ulubionego wykonawcy, a nuż wystawił jakieś gadżety na cele charytatywne. Nie będę przejmował się ceną, wpiszę taką ofertę, aby na 99% wygrać licytację. Właśnie zaczyna trasę po Europie? Warto zaopatrzyć się w VIP-owskie wejściówki i zarezerwować hotele.
Resztę pieniędzy tymczasowo wpłacę na lokatę w sprawdzonym banku. Z dwóch milionów przy stopie zwrotu 5% rocznie mogę gospodarować odsetkami w wysokości ponad 8000 zł miesięcznie. A przecież ciągle jestem milionerem, co nie? Nie musząc pracować poświęciłbym czas na doskonalenie umiejętności inwestycyjnych i stopniowo wprowadzałbym kapitał w obrót.


Cztery miliony w gotówce - "ciężka" kwota

Teraz załóżmy że to prawda. Gdybyś Ty miał taką szansę, jak byś postąpił? Na ile wyceniasz swoje potrzeby i dobrobyt? Czy byłbyś w stanie określić granicę poczucia dobrobytu i bogactwa?

4 komentarze:

  1. Świetny artykuł jak i cały blog.
    Ostatnio napotkałem w internecie na bardzo ciekawy sposób inwestowania może kogoś to zaciekawi
    http://www.finanse.openmlm.eu/pl/produkty/397/sygnal-opcji-binarnych-abonament/
    Ja osobiście w poprzednim tygodniu miałem +41,67% zysku
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja polecam światowe loterie, raz że wygrane są 40 razy wyższe niż w naszym lotku to kumulacje osiągają ogromne ceny i do tego można kupować losy przez internet, nie to co u nas... więcej info na temat loterii online i o światowych lotkach takich jak Mega Sena lub PowerBallUSA macie na uk-lottery.eu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Versione inglese di binario piattaforma di negoziazione di opzioni è grande possibilità di guadagno. Credo che a nessuno senza il commercio non può guadagnare soldi in modo dovremmo prima imparare circa il commercio. Se voglio guadagnare forme di denaro Opcje Binarne

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym ja wygrała taką sumę to naprawdę nie mam pojęcia co ja bym zrobiła. Zupełnie bym zgłupiała! Tobie jednak gratuluję wygrania takiej gotówki i życzę dobrych inwestycji. Poczytaj blogi finansowe które na pewno ci pomogą w rozsądnym wydawaniu pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń